i'm cinderella of xoxo






line elok
Friday 27 June 2014 | 22:45 | 0who?

assalammualikum and annyeonghaseyo.hey peeps,dah lama rasanye tak menulis hari ni terasa nak menulis kerana line internet aku pun dah elok buat masa ini jela haha.but i hope line ni ok sampi bila2 tak best tau tak dapat tengok youtube,google,dan macam2.sebenarnya cerita hari ni lain dari tajuk,semalam masa dalam kereta dari johor ke muar mama ada cerita yang dia mimpi ada seorang lelaki kasi aku minum air tapi mama berkeras tak kasi aku minum*dalam mimpi tula* mama cakap aku tak minum tapi mama cakap aku ada cakap "mama tak baik buruk sangka kat orang" mama hanya cakap kat orang tu bungkus air tu masa dalam perjalanan yang tak ada hala tuju tu kami tengok air tu berulat busuk dan sebagainya then mama cakap mama tak tahu apa mimpi tu tapi mama kata tiga orang ada dalam mimpi tu aku,mama dan abg.mama kata jalan yang kitaorang lalu berliku.kami pun tak tahu apa mimpi mama tapi aku ni bukan jenis bercerita dengan mama pasal siapa aku berkawan *maksud kawan lelaki*,aku lain tak macam abang2 aku tapi semalam aku rasa macam tak sedap hati dan aku terfikir mesti mama risau aku kawan dengan lelaki mana2.masa dalam kerata nak sampai ke rumah tu aku bukak mulut cerita aku kawan dengan siapa tapi aku jujur kat mama yang aku tak ada kawan special atau senang cakap boyfirend la.aku malu sebenarnya nak cerita pasal benda macam ni tak selesa lagi2 depan abah lagi aku tak selesa tapi aku cuba cerita untuk sedapkan hati mama.kami family berharap agar mimpi tu tak ada terjadi buruk dalam family aku,amin. seriously aku memang tak fikir lagi benda macam ni boyfriend atau kawan lelaki ke,aku rasa aku terpaksa padamkan tentang nak kahwin umur 23 tahun tu ahaha muda sangat ke wei 23 tahun ?haha.kalau ada jodoh pada waktu umur 23 tahun lelaki pulak ada kerja tetap in sha allah hehe.*dah2 takyah cerita*.aku kalau dapat kerja kerajaan kerja tetap aku nak beli barang yang aku memang nak dari aku kecil haha dan bahagia gaji aku nak kasi mama abah aku dah fikir awal2 so korang takyah nak cakap aku kedekut dengan makayh haha*takpasal* untuk abg2 aku atuk aku semua aku dah fikir.so sekarang au target nak kerja tu je.ok jalgayo,tto bwayo.saranghae.