i'm cinderella of xoxo






permata yang hilang
Monday 14 July 2014 | 01:11 | 0who?

assalammualikum.hai ari ni aku nak cerita tentang arwah abang aku yang paling kami sekeluarga sayang ,nama arwah muhamad haziq hazwan.dia meninggal tahun 2009.dah lama arwah meninggalakan kami.aku tiba2 nak cerita pasal arwah sebab aku cari pictures dalam lappy tiba2 aku ternamapk pictures arwah ya allah menitis air mata , aku sangat rindu kan arwah hanya mampu sedekahkan al fatihah je.6tahun arwah meninggalkan kami di sebabkan ketumbuhan otak.kami reda dengan permergian dia ^^ tak baikkan kalau tak reda hehe, allah lebih sayang kan dia dari kita.tapi dia tak dapat melihat abang2 and adik dia kahwin btw wan adik syg wan sangat2 wan abang yg paling berharga dalam hidup adik.wan,adik sayang wan sangat2 , adik rindu nak gaduh dengan wan,wan tak dapat tengok adik abis sekolah wan tak dapat tengok abang angah kahwin and wan tak dapat tengok adik kahwin jugak ,adik pun tak dapat tengok wan kahwin ade anak2 dan family tapi allah sayangkan wan lebih dari kami sayang wan tak apa wan adik doakan wan kat sana *al fatihah*.ok stop here , i cry like air hujan tak berenti dah nih.maaf kan salah silap arwah jika ada yang kenal dan maafkan saya jika ada terkasar bahasa atau menyakitkan hati kamu semu , maaf.assalammualikum.