i'm cinderella of xoxo






batrisya zulikah binti haziq fawwaz
Saturday 21 June 2014 | 23:21 | 0who?

assalammualikum,baru hari ni aku nak cerita pasal anak buah aku.kira first anak buah ni hehe.alhmdulillah dia lahir 2/05/2014.dan baru sekarang aku cerita eak haha dah masuk bulan jun haha.pasal baekhyun and teayeon tu aku tak nak cerita dalam blog aku, tak ada minat pada cerita meraka berdua walau sweet mana pun mereka haha.ok stop cerita pasal batrisya zulikah,ok senang cakap aku orang yang pertama dia nampak selepas ibu ayah atuk dan nenek.haha ni dah buka pertama haha whatever dude ! yang pasti aku la jaga dia masa dalam hari sebab ibu dia sebuk jaga diri yang perlu berpantang dan abah batrisya pulak kerja di lumut kira dia lahir anak navy haha sebab ibu dia pun navy hehe so be a breave girl ok dear?haha.so masa dia dalam hari aku la jaga dn nenede dia , mama memang takkan kasi aku pegang sebab still kecik but aku berkeras nak belajar pegang jugak haha so aku dah berani pegang walau mama selalu jerit bila aku pegang anak buah aku yg cute ni haih geram ! =.=' sekarang dia dah ada kat lumut sebab tak lama lagi mak dia nak kerja tapi lama lagi lepas raya baru kerja haha.tapi nak sesuai kan anak dengan rumah kan hehe.so kat sana dia jadi la anak navy haha.ok aku just acu dia je masa lahir je aku dengar suara dia mengis pun dah terharu apatah lagi abang aku dn akk ipar aku lagi la sayu hati right?siapa tak gembira dapat anak kan kan kan??kenapa ada orang tak suka?tu tak ada hati tu haih.bila kami dapat baby ni fikiran kami selalu terfikir macam mana orang yang buang baby yang suci dan comel ni?kenapa awak sanggup bunuh?awak tak nampak ke mereka adalah anak awak?wake up dear wake up girl jangan pandai buat tapi anak awak buang dan bunuh,walau aku ni belum kahwin belum pernah merasa tentang berrumah tangga tapi aku tengok orang yang berumah tangga bahagia dan ada anak2 ya allah sungguh la sweet bila ada ank2 dan benda yg sebelum ni haram selepas di akad menjadi halal subahanallah besar nye kuasa Allah.ok aku merasa jaga anak buah aku kesian dia bila dia sakit kuning tapi orang kata biasalah budak2 mesti akan kena hehe tapi kesian bila pergi klinik dia kena cocok ngis sekejap je ya allah masa tu cium dia dan aku bisik kat dia"baik nya anak buah acu ni ,kuat nya anak buah acu ni,acu sayang dia"cium aku berikan di dahinya.lepas tu dalam beberapa hari selepas tu aku pergi temu duga navy,so aku tinggalkan anak buah sedih ok sedih aku menagis masa nak pergi pengerang johor tu,sampai fizi ejek cakap gedik dan gembing =.=' tak guna punye fizi hish.tapi aku terasa wei kalau orang tak tahu orang cakap aku taknak tinggalkan pakwe tapi sebenarnye anak buah je.orang nagis pasal pakwe aku nagis sebab batrisya haih hahah.ok let's see my baby boo