i'm cinderella of xoxo






what going on dude
Saturday 8 November 2014 | 22:36 | 0who?

assalammualikum.annyeonghaseyo.woottttt lama sudah tak update ini blog haha,takada masa lah biasalah kerja and sejak2 ni aku tak pakai internet mama aku sebab line slow.bila nak bukak je tengok line menyiput dan aku matikan niat aku untuk menulis blog.sebenarnya aku rindu sangat blog ni sebab banyak cerita tentang EXO kat dalam ni.okey dah start menulis ni alang2 line pun acah2 laju serta padu ,aku rasa nak menulis dengan panjang leybak *kedah punye sling*haha.aku tahu korang pun tahu tentang abam LUHAN keluar dari EXO , sedih koo ! SUMPAH aku tengok luhan pictures aku rasa nak nagis tapi aku tahu luhan oppa buat keputusan ini untuk kebaikan dia jugak so aku hormat dengan keputusan lagi seorang member exo keluar dari exo ni iaitu luhan.


okey,jom teruskan dengan cerita member lain.hey korang dah dengar lagu chen?tajuk dia "best luck",omo awesome daebak chen voice sampai aku pun cair dengan chen atau nama betul dia kim jong dae.lagu ini OST untk drama its okey its love yang di bintangi oleh d.o kyungsoo , kwangsoo and ramai lagi*sebenarnya aku lupa nama diorang ,mianeh* *woh ayat aku ajat2 poyo pulak asal korang faham okey?good*.okey sorry jugak sebab aku tak dapat wish birthday chen oppa, lay oppa kat dalam blog ni sebab masa terlalu pack tapi aku wish diorg kat instagrem okey haha siap tag lagi lay oppa IG haha.mianeh oppa saengil chuhahamnida oppa,take care and stay health oppa saranghae oppa.


okey 2 hari lepas birthday kris oppa and now his come with the true name wu yi fan.sangil chuhahamnida oppa i love you i miss your fool act whatever people say about you i'm still your fans whatever oppa!,i miss your's word "chicken not my style" ,and i really miss "galaxy oppa" oppa stay health oppa fighting oppa ! saranghae from exoL .I MISS NUMBER "00" guess what i hear wu yi fan has a new group fanfan kut tu tak pasti lagi tapi kalau korang nak tahu poie la bukak mr google okey haha.ini malam saya malas nak bukak mr google and malas nak membaca haha.

okey next story,congratulation d.o kyungsoo for your first drama and movie."its okey its love"and"cart" i waiting for this haha.serious tak sangka lah d.o oppa ni boleh berlakon walau nampak pendiam haha.tapi rasa macam "woii tengok !!! tengok !! bias aku berlakon woii hansme nye !!!!" hah nazu jelous la tu suho oppa dia tak berlakon *jelir lidah wekk* ahaha.*gurau ye nazu*.hah! hampir lupa d.o pun ada keluar lagu tau untuk movie dia "cart" tu ,aku tak ingat tajuk tapi korang rajin2 lah search kat mrs youtube tu tapi lagu tu fuhh lirik mendalam sedih kena dengan cerita itu.eh ! d.o oppa pun ada lagu baru aku pun baru tahu dengar kat facebook tapi tak dapat detect tajuk lagu sebab aku scrool laju tanpa melihat tajuk alih2 dah hilang itu lagu..so sad =..='.aku pun tak sempat nak download tapi kalau cari kat youtube jumpa la tu haha tapi tak rajinlah buat masa sekarang.haha.tak dapat den nak tolong haha*malaskn aku?whatever haha*.


omo panjang sangatlah ayat kat atas tu.nak cerita pasal pribadi ni next page lah haha.
pye2 peeps.annyeong.~