i'm cinderella of xoxo






melalut
Saturday 8 November 2014 | 23:27 | 0who?

assalammualikum.annyeonghaseyo.okey hari ni aku terlebih2 lah rajin nak menulis sebab line acah2 laju serta padu haha.*ayat baru koo!**jangan ikut**jelir lidah*.

hah tadi aku cerita pasal EXO so this page aku cerita pasal diri aku serta orang sekeliling aku.hah nampak tak ayat ! haha.whatever.btw aku sebenarnya still frust sebab tak dapat NAVY kau tahu tragis sedih masa kat tempat pemilihan tu aku nagis depan orang ramai fuhh sedih sangat ke?sedih koo! sedisss giloss aku rasa masa tu ALLAH je tahu tau perasaan aku.masa aku menagis tu di sekeliliang aku ada la beberapa puloh orang yg melihat kejadian aku menagis tu serta abang2 kakak2 yang lain tengah temuduga."tak malu ke ngis?",meh akk haziqah hanis hannanah binti mohamed habak kat hang "aku tak malu menagis sebab kalau kau dalam situasi aku,kau merasa perasaan aku baru kau tahu langit tinggi rendah " tapi mungkin bukan rezeki aku kan .*Senyum*.cita2 aku dari aku kecil sampai laaa ni aku tak pernah berubah impian ingin menjadi navy macam abah aku dan abang2 aku.kenapa abang2 aku boleh aku tak boleh?yakin pada diri yakin pada ALLAH useha itu yg di perlukan.aku tak dapat sebab aku rendah sangat yang datang tu semua tinggi dari aku so aku sebenarnya dah dapat rasa tapi bila hati risau otak fikiran aku ,aku perlukan kekuatan mental yang cukup stabil iaitu pada masa tu fikir positive je apa pun terjadi aku kena berfikiran positive,that why when i hear leading isa say "awak perna datangkan dulu?saya nak tlong awak saya dah tambah inci ketinggian awak tapi tak cukup apa yg di mahukan,maaf sangat2 awak rendah sangat." that time im just can smile no word in my mouth ,and my eyes full of pool of water but i just keep clam and smile.masa itu kepala aku fikir mama and abah dengan berkaki ayam aku terus lari keluar dari bilik tu cari mama abah ,nampak kelibat mama terus pangil "mama!" mama pandang aku senyum tengok muka abah air mata aku berjurai2 macam air terjun lagi pulak bertambah diusap kepala dengan tangan abah di usap tangan mama lagi lah tak berhenti air mata aku..masa tu abam2 yang nak masuk navy berdebar2 sebab mereka belum lagi buat lagi BMI.mereka di beri rehat dan permpuan mula dulu aktiviti timbang berat ,ukur ketinggian ,cek mata dan bla bla.*aku tahu tu je sebab aku tak dapat buat yg seterusnya aktiviti so tak tahu*.so muka diorang tengok aku ngis kecut je .masa nak p kemas barang acah2 nak balik wokk dah kena tolakkan haha dengan mata berair masuk bilik tu kak pikah kak amal and akk2 di situ semua kenal aku ,aku je x tahu nama diorg haha semua tanya "dik nana okey?janganlah sedih akk pun tak dapat*gelak gile2 sbb otak diorg memang sempoi fikir postive je*.so masa tu mata still berair ntah lagu mana time tu air mata padah payah nak berhenti menagis je haha.sebenarnya masa tu kecewa wei kecewa sangat sampai cakap taknak dah p temu duga navy ! ceh acah2 ayat belagak a.k.a ajit2 haha.lepas tu aku still lagi nak pergi temu duga tu haha sebab i have 4 years lagi haha sebelum di tutup haha.whatever pemikiran korang nak cakap aku ape2 pun aku tak pedulik wokk.haha.that my life not yours so getn out of my life*hah emosi terlebih pulak.*.okey tak lama berapa hari lepas tu woii JOHOR VS PAHANG .gapo diooo ! haha sebenarnya aku bangga dengan permain JDT teror jugak diorang main malam tu bak kata ayat budak rempit"kencang oi!!"*aku main tibai je maaf abam rempit kalau salah ya*.tapi fuhh aku tak heran pahang menang sebab panelty alahii ape ada heran tu "luck" you know luck?haha nasib nazrin dengan adil tak ada kalau tak mesti lagi kencang main dedo je pahang aku tengok masa JDT buat rembat masa pertama dengan kedua,pahang dah keto2 tapi dapat pulak panelti tu pahang acah2 boleh maju tapi nasib tak menyebelahi JDT xpe tahu depan ada kita bawak pusing johor itu piala lah lepas ni haha in shaa allah amin.*aku tulis acah2 macam pengacara bola pulak hahaha* *semangat JDT!*.Tapi saya suka permainan amri yahya fuhh hebak! tapi permain pahang mental tak kuat haha.nak bergaduh je."eh oray pantai timur lagu gini ka?"haha.*jangan marah ea gurau jangan pecahkan cermin kereta aku tau haha ceh acah2 ada kereta haha* .eh sebenarnya saya lahir di pahang saya IC "06"okey saya bangga jugak deh pahang menang haha.*atas pago* pun boleh haha.ape2 tahniah pahang atas kemenangan anda ! yeah ! .

#jangan ada yg terasa dengan kata2 saya
#jangan ada nak pecah2 kan pintu ke cermin ke atau apa2 ea
#eh kitakan satu malaysia kenapa nak bergaduh.
#pantai timur please upgreat your mind jangan nak perkauman sangat.
#kalau ada yang tak puas hati dengan apa yg saya coretkan komen ye saya sudi mendelete apa yg anda tidak suka*baik tak aku?* orang joho memang baik khkhkh.
#annyeong and pye2~