i'm cinderella of xoxo






takda tajuk !
Wednesday 15 January 2014 | 23:31 | 0who?



assalammualikum,annyeonghaseyo dan salam satu malaysia.ok malam ni terasa nak menulis tapi tidak tahu nak cerita apa.ok aku cerita apa yang ada dalam kepala aku ok,ok mesti ramai tertanya-tanya aku rapat with arif?hah rapat tu dari dulu aku rapat dengan dia xde la lama mana sejak awal tahun 2013.ok let's me start,aku terkejut juga semalam arif share someting story with me.serious aku terkejut sebab dia tidak pernah cerita masalah dia kat aku,aku baru tahu dia ni penyabar jugak orang nya tidak suka gaduh-gaduh,relax gila!haha tapi sabar ada had right?macam dia la tapi dia ni tidak suka cari masalah or cari pasal.ok good my boy.! dia kata kat tempat tusyen aku garang and pendiam,selama aku tusyen aku tak pernah cakap dengan dia kalau ada pun sepatah je. serious  dia pernah tanya aku kenapa kaki aku,masa tu kaki aku seliuh then aku senyum and say "seliuh je"aku tak suka cakap sangat dengan budak lelaki tempat tusyen aku haha aku cakap dengan aiman,eqbal and fikri haha yang lain tu gitu-gitu je malas aku nak cakap dengan diorang haha sampai satu budak ni jumpa dijah dia tanya kat dijah mana kawan kau yang ganas tu.aku dengar =.=' what ganas?ganas sangat ke aku kat tempat tusyen tu?at last aku serious je haha. whatever la haha.ok aku dah takda idea nak cerita apa aku rasa bosan gila.aku tahu cerita kat atas tu tergantung kan?aku pun tak pasti apa cerita aku nak cerita haha.pasal arif tu kami kawan je don't think much la haha.english broken ! haha whatever haha.eh kat facebook tu profile pictures with my boyfriend ! haha takda lah him is mine ! haha my second brother la gelap kan?haha kalau kami keluar pun orang tidak tahu dia abang aku haha ! sebab dia sorang je gelap haha abang aku yang first putih -.-' sampai dia pergi luar negara orang luar negara kata dia dari korea haha ! lawak gila ! seriously my first abang memang putih macam chines serious aku tak tipu dia je yang paling putih kat dalam family aku.masa dia lahir mama cerita kulit dia putih kemerah-merahan untung la haha.aku gelap sikit tak macam abang aku yang first haha i call him abang haziq haha walau dia anak first,we in family not call him along hehe dulu perna jugak nak cuba-cuba tapi hampeh haha but i love them so much! aku ada dua abang ni je ,akak takda tapi i have akak ipar hehe best ! no wonder la aku ganas sebab i have brother haha ! tapi abang-abang aku tak ganas macam aku huhu mama kata aku ganas macam lelaki abang aku pulak yang macam permpuan sebab diorang kalau balik diorang kemas rumah ! hahaha :P ok aku nak out esok kerja ! hari-hari aku tidur lambat ,tak boleh macam ni nanti darah aku makin kurang huhu ok assalammualikum.saranghae ! <3