i'm cinderella of xoxo






happy birthday my sister in law
Thursday 16 January 2014 | 23:52 | 0who?

assalammualikum.hah hari ni aku nak ucap kan selamat hari jadi kepada akak ipar aku iaitu akk ayu :D happy birthday kak ayu semoga di murah kan rezeki and hope you get cute baby.arh tak sabar-sabar nak dapat anak buah ni haha lagi 3 bulan lgi in sha allah dengan izin allah aku dapat anak buah bulan 5 ni arhh! tak sabar-sabar haha happy la juga sebab for the first time i get anak buah ini yang aku tunggu-tunggu kan haha.masa kak ayu mengandung aku tak perna tanya kak ayu mengandung ke tapi abang perna tanya kat aku "adik tahu kak ayu mengandung?"aku pun jawap "tahu hehe" *senyum tu aku buat-buat tahu kenapa?aku suka sebenar nya tapi aku sedih juga sebab aku tak perna tanya pun time akk ayu tu mengandung bukan tak nak tanya tapi aku malu ,tahu malu?hurm sedih juga bila abang tanya tu tapi aku buat muka selambe sebab aku kat rumah aku bukan orang yang cepat nagis or cepat happy.aku seorang yang serious,sampai abah perna cakap nana ni serious sangat.aku ni bukan serious pun tapi aku kalau kat rumah ego aku tinggi aku tak boleh kurang kan ego aku.kalau aku nagis aku kalah so better aku buat kepala angin aku lagi best.memang kadang-kadang sampai orang hilang sabar dengan perangai aku.tahu kenapa aku jadi macam ni ? :) sebab aku adik dan adik bukan adik yang di manja oleh ibu or ayah but aku seorang adik yang takde sesiapa bekup , tak macam abang-abang aku yang ade orang sokong apa yang mereka kata kan.like my first abang di bekup oleh abah , my second brother pulak di bekup oleh mama aku.aku pulak?kalau aku cakap ada jela salah ada je takbetul nye but i don't care all about that cuz i know who i'm.so sebagai adik sabar jela terima je apa yang di marahnya.sebab gelaran sebagai adik ni la yang terakhir tahu cerita.so aku dalam family ni pendiam aku suka buat hal aku sendiri serious aku kat rumah aku buat tak tahu je apa yang diorang certia kan sebab kalau aku duduk juga kat situ mesti aku kena so aku bela aku buat hal aku sendiri.tapi aku sayang family aku sebab dari pemikiran mereka "i'm still young , right?and i don't know anyting" tapi aku adik apa-apa kalau tak puas hati antara abang-abang aku terhadap mak ayah aku,aku la jadi orang tengah nya dengar sana dengar sini lepas tu aku la tolong selesaikan tapi tak semua aku selesaikan la haha just a little bet maybe,haha.ok la tajuk happy bufday jadi lain pulak di cerita kan haih.hehe ok assalammualikum