i'm cinderella of xoxo






lemah ke aku?
Tuesday 20 May 2014 | 19:46 | 0who?

assalammualikum.hi peeps,tajuk tu "LEMAH KE AKU"?ok let's start,jari ku lincah menulis ni haha kerana lama tak taip2 haha.rindu! rindu! rindu my blog.ok jom baca aku menulis tentang apa.ok,aku sorang je dalam family adik permpuan yang selalu di buli dan selalu di ejek "LEMBEK", "GEMOK" ,"MENTAL TAK KUAT" ok why aku cerita?sebab aku nak bukak mata korang yang selalu cakap aku tak mampu berdiri tengah panas dan aku tak mampu buat benda2 lasak,guess what aku pergi temu duga NAVY dalam bahasa melayunya TENTERA LAUT DIRAJA MALAYSIA.apa?tak percaya?aku pergi tau !,kau tahu aku guling aku lari semua aku buat tau ! just pengsan je sebab aku kurang darah yang melampau ! *memang melampau betul!* hehe.sorry emo sikit.ok kalau aku tinggi sikit *bukan sikit tapi perlu tinggi banyak* aku mesti boleh masuk.aku pendek aku 152 je ketinggian aku,dia nak 160 ketinggiannya haih.jauh nya nak naik =.='.ok aku pergi dengan perasaan sedih jugak sebab tak sedia apa2 terus je pergi,aku mana pernah jauh dari mama and abah for the first time aku jauh dari diorang so yang nampak aku nagis fizi jela sebab dia je ada time aku ngis,siap mengadu kat dia lagi haha.whatever la haha.ok sekarang aku dah pergi dan aku dah bukti kat family aku,aku yang lemah ni boleh buat apa yang abang and angah pena buat ok,so kawan ada sesiapa ke minat nak masuk tentera ? pergi ok ! jangan takut2 cuba dulu,tapi satu dalam kotak fikiran jangan ada fikir tarik diri.kalau ada macam tu susah lah nak dapat sebab rezeki depan mata ok,kuat hati berdoa kepada ALLAH kita pergi mencari rezeki yang halal dan bukan nak jadi hebat ok. :) chill.aku balik sebab aku kurang darah and pendek,but i will try again,kali ni aku cekal aku betul2 nak pergi dan nak dapat jadi tentera nak jadi macam abah and macam abang2 adik hehe.*kadang2 aku ni baik jugak*.ok masa kat sana aku jumpa kawan yang spoting like kak syahira,kak amalina,reen,ajam and rami lagi.masa kat sana geng aku kak syahira,reen,ajam and fizi.kak amalina datang hari esok nya,geng2 akk amalina spoting gile haha otak gile2,terima kasih jugak akk amalina jaga kte masa kita sakit,thans sngt2.kat fizi sorry wak buat awak risau time kite pengsan malam and esok nya,saya nampak muka awak macam nak marah saya masa awak tengok tangan saya lebam kena cocok.serius awak taknak cakap dengan saya time tu perasan  >.<" malam tu terserempak kat kantin dengan muka pucat then awak tanya "eh nana dah makan x?sihat x?pucat je nih?" ape saya jawap? "taknak kenyang xde selera".saya dengar dari rami orang yang awak suruh mereka jaga saya.ya allah saya pandai jaga diri la wak.risau betul ea haha.sorry saja kalau jumpa awak saya buat kasar sebenarnya tak sampi hati nak kasar2 haha.sayang awak fizi ^^.haha ok masa kiteorang kena hantar balik tapi di hantar ke lakin je.otak r ! barang banyak oi aku siap bawak baldi lagi haha tapi aku tak pedulik haha kenangan tau !haha.kau ado?haha.time tu lepak dengan budak2 bawah ni ...sempoi gile2.mereka happy gila haha.ok sampi sini jela pye2 assalammualikum..jalgayoo ~
mereka sempoi ,mereka gila2.