i'm cinderella of xoxo






my new blogskin :'/
Tuesday 29 April 2014 | 00:19 | 0who?

assalammualikum and annyeonghaseyo,see that tajuk ok aku frust sikit la sbb blog ni dulu penuh dengan picture kyungsoo jadi pada asal macam dulu balik tapi aku ubah balik jadi la yang sedia ada sekarang ni.ambil masa yang lama nk edit itu ini haih.aku paling lemah jadi macam ni boleh stress kau!,yang paling aku stress internet pun lambat aku tak tahu la line sekarang ni macam mana boleh slow je, angin aku.ok aku puas hati dengan blogskin aku yang sekarang tapi tak sepuas hati macam blogskin yang picture d.o kyungsoo,dalam tengah serabut buat macam ni aku on WECHAT sekejap,ada satu mamat ni apa entah nama dia aku tak ingat tapi nak tahu asal dengan mamat tuh?mamat tuh macam taik pun ada jugak aku memang tak ada mood tengah nak betulkan balik blog ni memang aku tak tengok la telefon sebab aku malas nak serabut banyak benda kat atas meja laptop ni.aku tengok2 mamat tu antar chat  "hai" aku ni jenis malas nak melayan,lagi-lagi lelaki memang tak la.tapi selalu aku balas hai je tapi hari ni aku tengah serabut dengan blog ni so aku tak reply la tiba-tiba mamat tu cakap "sombong gile.....bye" aku tengah tak ada mood tulis la moment "dah tahu aku sombong so apa lagi?block la aku..." tiba-tiba tak sampi 2 saat kot dia remove aku hahaha tapi tak block.yang block aku hahah.aku just jawap terima kasih je masa dia cakap aku sombong.nyirap betul lelaki macam ni.aku boleh baca la kalau lelaki macam ni jenis tak hormat perempuan.kan dah aku membebel haha.ok lupakan pasal mamat wechat tu,tak luak cita pasal dia haha lagi sakit hati adalah.ok let's see keliling blog aku haha all exo.welcome to my castle of xoxo.haha yeah im the cinderella in the castle.ok haha aku dah makin ke budak-budakkan haha.enjoy with my blog ok dear <3 ok la sampai sini jela aku tulis dah macam karangan dah haha.ok jalgayo,gomabseubnida.tto bwayo ^^ ~