i'm cinderella of xoxo






belajar dari kesilpan
Friday 7 March 2014 | 00:36 | 0who?

assalammualikum.lama kau tak bercerita dah berapa bulan kan aku tinggal kan blog ni haha.yes i miss my blog.ok tajuk for today is belajar dari kesilapan,banyak aku buat silap perasan dan tak perasan je.saya faham saya insan yang lemah yang sentiasa buat silap dalam kehidupan,saya bukan gadis yang sempurna dalam berbagai benda tak kira mental atau fizikal.saya seorang gadis yang tak kuat hanya tahu nagis dan mengadu,tidak bermakna saya seorang yang tak pandai menjawap atau membalas maki hamun anda,anda boleh pijak kepala saya.saya bukan jenis seorang yang penyabar saya seorang yang panas baran dan saya seorang yang mudah jatuh hati kepada seseorang itu la saya , sungguh mudah saya percaya pada sesuatu sungguh naifnya saya dan bodohnya saya itu la saya.saya tahu bila anda baca ini anda akan cakap saya bodoh sejujurnya saya mengaku saya bodoh dengan cinta.maafkan saya selama ni saya tidak pernah bahagiakan sesiapa sebab saya tidak tahu menghargai,saya tahu bercinta tapi saya tak tahu memahami ,saya tidak tahu apa erti "cinta" saya tak tahu kesabaran hanya mengikut emosi.betul kata orang "ikut hati mati"biar saya ikut hati,biar saya matikan cinta saya hanya di tengah jalan sebab saya tahu mungkin semua ni ada hikmahnya,mungkin jodoh saya bukan dengan dia atau dia.saya reda dan saya percaya "kita merancang allah menentukan" kita hanya mampu berusaha dan berdoa agar dia jodoh kita,tapi saya berserah kepada allah jika sampainya cinta pada umur yang betul in sha allah saya menerimanya walaupun saya tidak kenal siapa bakal jadi imam saya,biar saya kenal dia suatu hari nanti dan masa yang betul bukan waktu sekarang yang masih mentah ini.hidup saya ni pun ibu bapa tanggung tidak layak untuk bercinta,saya percaya bila jodoh sampai dan jika itu bakal suami saya in shaa allah saya menerima dengan hati yang tebuka ceh poyo pulak tapi saya serius saya menerima jika ibu bapa saya serta keluarga saya menerimanya in shaa allah saya terima dia,amin in shaa allah.sudah sampai sini sahaja saya mengarut :) maafkan salah silap saya jika saya terkasar bahasa atau buat anda kecil hati.terima kasih sudi membaca kamsahamida dan assalammualikum.